vrijdag 30 oktober 2015

Miniboekje De vele gezichten van Marit deel 2!

Deze week dan deel 2 van mijn miniboekje over de vele gezichten van Marit. Mijn jongste dochter is inmiddels 8 jaar maar heeft ons in die jaren al zo vaak laten lachen om haar grappige opmerkingen en clowntjes gedrag. Echt een lekker ding! Om op te vreten!
 
 
En dat kun je op bovenstaande foto's wel zien ook. Op alle pagina's heb ik veel mooie mallen gebruikt van Noor Design! Zoals bovenstaande swirlstans en ronde radarstans die ik op de achtergrond gebruikt heb. Het tekstlabel komt uit een stansvel kraftliners van Dutch Doobadoo.
 
 De leuke veren stansjes pastte precies bij de foto van Marit met een veertje wat ze gevonden had. Een stukje kraft golfkarton en cardstock achter de foto geplakt.
 
 Ook de houten figuurtjes van CraftEmotions zijn erg leuk om erbij te gebruiken. Ik heb ze kleur gegeven met distres inkt. Het eekhoorntje is een stans van CraftEmotions.
 
De washitape en het zonnetje komen van de serie Simple Stories Summer Vibes! Ook te koop bij Noor & Zo.
 

Meteen mijn nieuwe bloemetjes stempel van Deep Red uitgeprobeerd. Deze zijn net nieuw in de winkel bij Noor & Zo en erg leuk! Ik heb ze gestempeld met groene stempelinkt van memento. De klimopstans blijft 1 van mijn favoriete stansen en de tekst komt van de serie Summer Vibes project life kaartjes.
 
 
Bijgaande stans heb ik hierboven gebruikt als omlijsting van de foto. De achtergrond heb ik gestempeld met de mooie stempelset Swirls waar ook de tekst op te vinden is. Actrice Marit doet net of ze schrikt ha ha.
 

 
Een serie gekke bekken trekken is ze goed in. Je hoeft alleen maar te roepen "Kijk eens boos" en "Doe eens gek" en ze doet het meteen. Dat wordt later er 1 voor de toneelschool roepen we weleens.
 
Ik heb de foto's als een soort filmstrip geplakt met aan beide kanten de filmstrip stans. Erg leuke stans. De bloemetjes komen van de madeliefjes stans. Deze gebruik ik ook regelmatig.

 
De laatste foto is van de zomer gemaakt op vakantie. Ze is hier 8 1/2 jaar oud. Samen met haar grote zus Lisanne die stapelgek met elkaar zijn. Lisanne werd in deze vakantie alweer 12 jaar vandaar het woord Hoera. Dit is ook een stans van Noor Design en heb ik daarna bewerkt met glossy accents voor het glans effect. De mooie vlindertjes zijn ook uitgestanst en bewerkt met glossy accents. Ook de swirl stans heb ik hier weer gebruikt.
 

 Dit is het totale boekje van de Vele gezichten van Marit. Ze vindt het zelf een erg leuk boekje en super blij ermee. Ik hoop dat ik jullie hiermee geïnspireerd heb om zelf ook eens met fotootjes aan de slag te gaan. Ook voor het scrapbooken zijn de Noor mallen en stansen erg leuk!
 
Bedankt weer voor je aandacht, tijd en eventuele reactie!
Nog een fijne en creatieve dag verder!
Lieve groetjes Vera

2 opmerkingen: