vrijdag 9 oktober 2015

Carpe Diem!

En ik mag vandaag weer wat leuks laten zien wat ik gemaakt heb! Twee kaarten met een zelfgemaakte achtergrond van embossingpoeder en inkt.


Met een mooie achtergrond stempel van Indigoblu en versamark heb ik de afdruk gemaakt op een wit velletje stamping paper. Daarna met witte embossingpoeder eroverheen en de heating tool. Met verschillende kleuren distress inkt ben ik er vervolgens overheen gegaan om de kaart kleur te geven. De witte poeder blijft wit, dat is zo'n mooi effect.


Van de oranje/bruine kaart heb ik een leuke herfstkaart gemaakt. Ik ben weg van de vallende bladeren stans die ik in de mal nog bewerkt heb met walnut stain distress inkt. 

6410/0317 Sending Messages Postcard stamps        6002/0386 Sending Messages Banners (2stuks)

De banner stans gebruik ik veel voor mijn teksten en op een vel stempels van CraftEmotions zitten heel veel mooie teksten om erop te stempelen. De losse bladeren en eikeltje zijn stansjes van CraftEmotions en de dieren heb ik uit een blok papier Autumn Woods van CraftEmotions geknipt.


 Voor de 2e kaart "For Your heb ik de kleuren distress ink lemon zest en forest moss gebruikt.


 De vogelstempel komt van een vogelstempelset van craftemotions, de boom is van Dutch Doobadoo Craft art wat ik gekleurd heb met memento inkt. Met een bloemenponsje de kleine bloemetjes in de boom gehangen.


En ik ben helemaal weg van de schattige postzegels stansjes met bijpassende tekststempels van Noor Design. Handig op iedere kaart.

479.002.011 Dutch Doobadoo Craft Art Animals
Dit waren mijn creaties weer voor deze week. Benieuwd wat je ervan vindt! Ik ben alweer bezig aan een schattig minialbumpje van mijn gekke jongste dochter. De titel wordt "De vele gezichten van Marit". Dus kom volgende week weer even kijken. Bedankt voor je aandacht en eventuele reactie! Fijne dag nog!

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

6 opmerkingen:

  1. hoi
    Je heb er toppertjes van gemaakt
    ze zijn super mooi.
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je leuke reactie Lisbeth! Ik ben er zelf ook wel tevreden over. Gaaf effect he. Tot gauw hoop ik. Groetjes Vera

      Verwijderen
  2. Supertoffe kaart. En leuke details.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Claudia! Dankjewel voor je super leuke reactie :-) Jullie zijn allebei altijd zo attent! Kan ik nog wat van leren! Hopelijk tot gauw he! Misschien op de pan pastel dag 13 november in Waspik? Groetjes Vera

      Verwijderen
  3. Prachtige creaties Vera en embospoeder is ook zo leuk.
    Ik ben al benieuwd naar je albumpje .
    Groetje, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Els. Ik vind het altijd zo'n mooi effect met embossingpoeder. Nog 2 nachtjes en dan komt mijn het eerste deel van mijn miniboekje. Benieuwd wat je daarvan vindt! Groetjes Vera

      Verwijderen