woensdag 4 november 2015

Studio light La Provence

Leuk dat je er weer bent!!
 
Vandaag laat ik voor Kippershobby bijgaand project zien. Een kaart uit het hele mooie kaartenblok van Studio Light. Deze kaart komt uit het blok van La Provence, bestelnummer 35651. Zo makkelijk om hier 6 kaarten mee te maken. Er zitten stansvellen bij om ze aan te kleden. Maar je kunt natuurlijk ook je eigen stansen of stempels op gebruiken.
 
 
Op deze kaart heb ik de mooie mal van Joycraft Rand met vlinders gebruikt en de vlinders er 2 x uitgestanst, artikelnr. 6002/0322.
 
 
 Op deze mal heb ik een plaatje van de vogel uit het mooie paper & picture blokje in een rondje uitgestanst.
Veel uitgestanste figuren uit het blok heb ik opgeplakt met 3D foamblokjes mini, bestelnummer 19754.




 
Er zijn verschillen de versies van de Studio Light luxe kaarten blokken. Bekijk ze op de website van Kippershobby! Dit was mijn project voor vandaag! Fijne en creatieve dag toegewenst!
 
Lieve groetjes Vera Gieszen

 

4 opmerkingen: