vrijdag 10 februari 2017

Say spring!

Heel soms met het zonnetje ruik je het voorjaar alweer een beetje. Heerlijk. En met de nieuwe Card Art mal Boots van Dutch Doobadoo heb ik bijgaande voorjaarskaart gemaakt.

Wat een ontzettend leuke nieuwe mallen zijn er weer nieuw uit van Dutch Doobadoo. 


Deze laat ik allemaal zien op de demodag bij Erna van Hobby Hoeve in Hoeve op Zaterdag 25 maart! Kom gezellig langs die dag!


Het papier is van het pakket Lavender van Joycraft. De gransrand is een stans van de vintage florishes van Noor Design. De boomstam met bloemetjes en de leuke tuinpotten komen van de stansset One of a Kind. 

6002/0503 One of a Kind Tuinset

 De potjes heb ik geembossed en daarna in de stans met inkt bewerkt.


De tekst en het bloemtje heb ik gestempeld met versamark en daarna met de mooie witte embossingpoeder van Nuvo bewerkt.


De laars is eerst op wit cardstock afgetekend en daarna met het groene papier zo dat alleen de zool wit blijft. De randen heb ik bewerkt met witte gesso.

Dit is mijn creatie voor deze week. Bedankt weer voor je aandacht en eventuele reactie. Altijd leuk! 

6410/0311 Cherry Blossom Tree

Tot volgende week!
Groetjes,

1 opmerking: