vrijdag 3 februari 2017

Hieperdepiep Hoera

Hieperdepiep Hoera! En leuke verjaardagskaart voor een vriendin!


De stempelafdruk komt van onderstaande stempelset Ladies van Joycraft. 

 

Deze heb ik ingekleurd met stiften op waterbasis.



De basis van deze kaart is een Dutch Doobadoo mal shape art fantasy. Deze heb ik aangekleed met het mooie lavendel papierpakket. 

De blauwe ornamentenmal van Noor! Design heb ik in lichtgroen uitgestanst en daarna nog een keer met donkergroen aftekent en uitgeknipt.

Het vel met de paarse planken heb ik los gesneden en daarna opgeruwd met een edge distresser van Tim Holtz. Vervolgens met 3D tape opgeplakt zodat het op echte planken lijken. 

6410/0010 Stempelset Teksten Recht

Daaroverheen de lange randmal met franse lelie geplakt en de ornamentenmal. De takjes met bloemetjes komen van de One of a Kind tuin stansset van Joycraft. De bloemtjes heb ik een klein glitterlaagje gegeven met de wink of stella brushpen.


 De teksstempel komt van een clearstempelset van Noor! Design met verschillende nederlandse teksten. Erg leuk. Deze heb ik gestempeld op de ticketstans van Joycraft.

 Dit is mijn creatie voor deze week! Bedankt weer voor je aandacht en eventuele reactie! Altijd erg leuk om te lezen. Nog een hele fijne en creatieve dag!

6002/0503 One of a Kind Tuinset

Groetjes 

3 opmerkingen: