woensdag 15 februari 2017

Family

 Met de mooie stansen van Creative Expressions heb ik bijgaande easelkaart gemaakt. De boom komt van de leuke stansset Family Tree van de Finishing touches collectie. Daar zitten ook de schommel en vogeltjes bij in.
Het papier is van de mooie papierset Dirty Pastels van Joycraft in combinatie met wit cardstock. De achtergrond van de kaart heb ik bewerkt met de embossingfolder Treasure box van Creative Expressions. Ook de blauwe achtergrond achter de boom heb ik met dezelfde embossingfolder bewerkt.

 
De mooie bloementoef in de hoek is van de erg leuke stans Star Flower Cluster van de Finishing Touches collectie van Creative Expressions. Deze heb ik in blauwe uitgestanst en daarna met de dichte bloemen stans in het wit uitgestanst en erachter geplakt zodat de bloemen er beter uitspringen.
 
 
En de mooie rand onderaan de kaart om de easel rechtop te kunnen laten staan komt van de stansset Trellis Edger van de Configurations collectie, ook van Creative Expressions. Daaroverheen een aantal bloemetjes aangebracht om de easelkaart tegen te houden en voor het mooie effect.
 
 Het woord Family komt ook van de Family Tree stansset. En aan de zijkant van de kaart heb ik een klein randje geplakt en deze komt van de Trellis Edger stansset van de configurations collection.
 Dit was weer een kaart van mij met de schitterende materialen van Creative Expressions. Op de beurs in Frankfurt heb ik de mensen zelf van Creative Expressions gesproken en ze hebben mij een rondleiding door de stand gegeven en de mooie nieuwe collecties laten zien. Er komen weer veel super mooie stansen en stempels uit van dit leuke merk.
 
 Bedankt weer voor je aandacht en ik wens je nog een fijne en creatieve dag!
Groetjes Vera Gieszen
 

2 opmerkingen: