vrijdag 30 december 2016

Winterkaart!



Met de leuke shape art mal Schild van Dutch Doobadoo heb ik bijgaande winterse kaart gemaakt.
De achtergrond heb ik met het sneeuwvlokken stencil van Dutch Doobadoo in het cardstock geembossed. Daarna met de erg leuke gilding wax zilver bewerkt waardoor het patroon er goed uitspringt.
 
De bloem en blaadjes zijn met de Noor stansjes uitgestanst uit wit cardstock, ge-embossed en toen bewerkt met de oude gouden kleur gilding wax. In het midden van het bloemetje heb ik een parel aangebracht met de parelpen van Dutch Doobadoo. 

De grote sneeuwvlok achter de kaart is een stans van Noor Design en deze heb ik eerst bewerkt met de zilveren gilding wax. Daarna over de sneeuwvlok en het woord winter wat modgepodge aangebracht en het ijskristal van Viva Decor eroverheen gestrooid. Voor een echt ijskristallen effect.

De kleine sneeuwvlokjes heb ik nog met de Wink of Stella clear glitter brushpen een glitterlaagje gegeven. Deze hoek sneeuwvlokjes stans zat in de Crafty Boutique set van de winter.
 
Hier zie je hoe het sneeuwvlokkenstencil van Dutch Doobadoo in het cardstock is gedrukt. Daarna met gilding wax eroverheen voor het metaaleffect.

 
Dit was mijn winterse kaart voor deze week!!
Ik wens iedereen een goed en gezellige jaarwisseling en een gezond, gelukkig en creatief 2017!
Groetjes Vera
 
 

3 opmerkingen:

  1. Wat een originele kaart Vera!
    Super leuk hoor,heel apart.
    De beste wensen voor 2017
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je zelf de winkel niet meer hebt.
    Je workshops vond ik heel leuk en gezellig!!
    Jannie den Butter -Capelle a/d IJssel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi lieve Jannie,
      Dankjewel, leuk om te horen! Dat gedeelte mis ik ook wel hoor, het contact met de klanten en het geven van workshops. Maar gelukkig kan ik af en toe bij Noor&Zo in Waspik nog steeds workshops geven. Wellicht leuk om daar een keer naar toe te komen? En ik sta veel op beurzen dus wellicht zien we elkaar weer eens. Zou leuk zijn!! Groetjes Vera

      Verwijderen