vrijdag 2 december 2016

Bedankt!

Bijgaand een kaart waar ik gebruik heb gemaakt van de texture paste transparante gloss voor de achtergrond.
 Daarover heen meteen gouden embossing poeder gestrooid van Nuvo. 
 

Zodra de pasta droog is kun je met de heatingtool de embossingpoeder laten smelten en krijg je dit effect.


De texture paste heb ik door het mooie swirl stencil van Dutch Doobadoo heen gehaald.
 
De achtergrond van de kaart heb ik eerst met 3 kleurtjes distress inkt op een craftsheet gemaakt. Je geeft wat inkt af op de sheet en daarna spuit je eroverheen met een minimister water. Daarna haal je een velletje papier erdoorheen van 14 x 14 cm. Vervolgens droog je het met een heating tool.


De letters komen van een alfabet stans van CraftEmotions. De bloemetjes zijn van de, door mij veel gebruikte, roll up roses stansjes. Ook de leuke blaadjes is een stansje van Noor Design.


En dan met zwart cardstock erachter steken de kleuren nog mooier af. Dit is mijn creatie voor deze week! Bedankt weer voor je aandacht en eventuele reactie!! Altijd leuk!

Nog een hele fijne en creatieve dag!
Groetjes Vera


2 opmerkingen: