woensdag 14 december 2016

Merry Christmas sock

Hallo Allemaal,
Ik ben groot fan van de mooie Creative Expressions stansen zoals je weet ;-). Bijgaand nog een kerstkaart die ik gemaakt heb met de stans Stocking gift card holder die ik met zwart cardstock uitgestanst heb en erachter heb aankleed met wit en kraft cardstock.

 En de stans Tripple Merry Christmas heb ik uit wit cardstock gestanst waar ik Adhesive craft tape achter gepakt zit van Joycraft waardoor ik het zo op kan plakken als een sticker. Dan zie je geen lijmresten.
De achtergrond van de kaart is gemaakt met de mooie Poinsettia Mini Background stans uitgestanst met wit cardstock op wit cardstock. Eén van mijn favoriete en veel gebruikte stansen.

 Een kleine opening gemaakt aan de bovenkant van de laars en deze alleen aan de zijranden opgeplakt waardoor er een pocket ontstaat waar je het label in kunt schuiven.
Dit is mijn kerstkaart weer met de mooie stansen van Creative Expressions.
Nog een hele fijne en creatieve dag!
Groetjes Vera
 
 

2 opmerkingen: