dinsdag 12 januari 2016

Spring

Voor vandaag heb ik bijgaand canvasdoekje gemaakt met de nieuwe Cuties mallen van Kippershobby. Ze zijn erg leuk met de schattige randstansjes enzo.
Ze zijn gemaakt voor het voorjaar, vandaar ook de titel Spring.
Voor de titel heb ik de letter stansjes met een lijmsheets uitgestant en daarna de plakkant bewerkt met de nieuwe sparkling flockpoeder van Kippershobby. Ook de vogeltjes heb ik uitgestanst met een lijmsheet en met roze flockpoeder bewerkt. Leuk effect.
 Verder is het papier uit het blok Rustic Wood van Joycraft en een plaatje uit het boekje spring van Paper and Pictures/ Joycraft.

Dit was mijn bijdrage weer voor deze week. Dit project gaat mee naar Frankfurt voor de Paperworld beurs dus benieuwd wat mensen ervan vinden. Ben met nog meer projecten bezig met deze leuke stansjes.
En natuurlijk ga ik naar Frankfurt om mijn projecten daar te bekijken (waar nog veel meer leuks te bekijken is :-) )
 
 
Bedankt weer voor je aandacht en eventuele reactie! Altijd leuk!
Lieve groetjes
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten