donderdag 10 januari 2019

Hoera 12 jaar!

Hoi allemaal,

Ook ik ben uiteindelijk aan het inkleuren geslagen. Ik kleur niet veel in maar met de Aqua brushmarkers van Jilliez gaat het wel makkelijk. Hele fijne brushpunt zit er aan. Dus ik ga nog veel oefenen met inkleuren. Je wordt er lekker rustig van. 

Bijgaand heb ik een kaartje gemaakt met de rolodex stans voor mijn dochter die binnenkort 12 jaar wordt. 



De achtergrond heb ik gemaakt met de brushmarkers op een craftsheet kleuren, water sprayen en je papier erdoorheen halen. 


Zo haal je de kleur op je papier. Even föhnen en daarna ben ik eroverheen gegaan met het leuke stencil van Jilliez en een dauber in de kleur van de stift gedoopt en over het stencil gehaald. Zo krijg je leuke motiefjes op de achtergrond.  


 Stempel van Hoera erop en de cijfers 12 die bij de rolodex stans horen. Mijn eerste rolodexkaartje is klaar. 



Bedankt weer voor je aandacht en eventuele reactie!! Nog een hele fijne en creatieve dag en tot het volgende project! 

Groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten