woensdag 31 oktober 2018

Happy Birthday Jilliez kaart

Hoi allemaal,

Met de leuke contour creator mal Emily van Jilliez heb ik deze verjaardagskaart gemaakt. Afgelopen dinsdag was er een blophop met deze mal.   

Met wit cardstock en de papierset + labelstansen Pink Petals van Joycraft heb ik de kaart aangekleed. 

 Met het kleine motieven mask van Jilliez  en structuurpasta heb ik op de achtergrond van de kaart het soort bandenspoor motief aangebracht dwars over de kaart . 


 
 De takjes heb ik met het zeewierstencil gemaakt van Jilliez. Met inkt de afdruk op wit papier gedaan en daarna eromheen uitgeknipt. 
  


Verder met wat bloemetjes van de stansset Little Happines van Noor Design om het plaatje af te maken. Erg leuke mal om kaarten te maken deze Emily mal. 

Dit was mijn project voor deze week. Bedankt weer voor je aandacht en nog een hele fijne en creatieve dag!! Groetjes Vera 


6 opmerkingen:

  1. aaahhhh....wat een dotje! Prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Dankjewel crea bea Cynthia. Leuk dat je op mijn blog bent geweest!! Jij bent ook goed bezig in de bladen met je mooie voorbeelden!! Groetjes Vera

      Verwijderen
  3. wat een mooie kaart , ben meteen ook volger geworden.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk!! Weer een volger erbij! Bedankt voor je compliment! Leuk om te horen! Groetjes Vera

      Verwijderen