woensdag 5 juli 2017

Summer Holidays

Hoi allemaal,




Hierbij mijn zomerse kaart met de ontzettend leuke stans "Summer Goodies" van Penny Black. Dat is een stans met veel fruit die je in verschillende kleurtjes kunt uitstansen. Waaronder een watermeloen, peer, appel, kers en een ijsje.



Bij het ijsje zitten 2 vormpjes voor erop. Leuk om er zo 3 naast elkaar te plaatsen. De toppen van de ijsjes heb ik nog bewerkt met de Wink van Stella clear brushpen. Dan krijg je een mooie glitterlaagje.



De tekst komt van mijn favoriete stempel en stencilset Escape to somewhere Tropical. Deze heb ik met de stempelhulp "Stamping Tool" van Kippershobby erop gestempeld.
De ananas is met 2 kleuren memento inkt gestempeld.


De basis is wit cardstock met een rood stukje cardstock tussen de 2 lagen wit. Zo steken de kersjes nog mooier af.


Dit was mijn creatie voor deze week. Bedankt voor je aandacht en nog een hele fijn en creatieve dag!
Groetjes Vera


Geen opmerkingen:

Een reactie posten