woensdag 1 maart 2017

Hip Hip Hooray!

 Hip Hip Hooray!
 
Vorige week kreeg ik een ontzettend leuk DT pakket  opgestuurd door Kippershobby met, voor mij, een nieuw merk PinkFresh Studio met heel veel leuke papier en accessoires.
 
 Met de leuke shadow box van Dutch Doobadoo en de nieuwe materialen van PinkFresh collectie Live More en heb ik deze foto box gemaakt over de 10e verjaardag van mijn dochter.  
 
 De box heb ik eerst wit gemaakt met witte gesso. Daarna ieder vakje ingedeeld met foto's en de leuke phrase stickers en foil stickers van deze collectie.
 
 Ook de leuke stansjes van Noor Design passen erbij zoals de ballonnen, slinger en takjes met bloemetjes.

 

 
 De stanjes van feesthoedje, hartballon en cupcake plus de Happy Birthday tekst zijn stansjes van Creative Expressions. Ook de mooie omlijsting in het roze is een stans van hen en daarin een foiled sticker Be-you-tiful.
 
 
 
Het was een ontzettend leuk project om aan te werken en zal mooi staan in de kamer van mijn dochter.
Bedankt weer voor je aandacht en nog een hele fijne en creatieve dag!
Groetjes Vera
 
Gebruikte materialen:
5010001/PFRC500116 Enamel Dots Pink Fresh Studio

 

2 opmerkingen:

  1. Ha die Vera
    Wat een geweldige herinnering heb je gemaakt zooo Gaaf
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je enthousiaste reactie Cindy!! Erg leuk!! Groetjes Vera

      Verwijderen