woensdag 11 januari 2017

Thinking of you!

  
 Thinking of you!
Met het mooie papier Dirty Pastels van Joycraft en de schitterende stansen en stempel van Creative Expressions heb ik deze kaart gemaakt.
 
De achtergrond op het papier heb ik met het Eis effekt van Viva Decor gedaan en over het sterrenstencil Screen of Stars van Dutch Doobadoo gehaald met een spatel. Goed laten drogen of droogblazen met een heating tool.
 De nieuwe stans Star Flower Cluster van de serie Finishing Touches is een mooie bloementoef van 3 bloemetjes waar bijpassende bloemetjes stans bij zit om erachter te plakken voor meer kleur aan de blaadjes. Deze heb ik in het wit uitgestanst en met roze bloemetjes erachter geplakt.
 
 Het label is de Baroque Blossoms stempel van Creative Expressions en deze heb ik eerst gestempeld met bruine memento inkt. Daarna de bloemetjes van de stempelafdruk ingekleurd met 2 kleuren roze ZIG clean color brushpennen.
 
Daarna heb ik het label uitgestanst met de bijpassende stansset Seychelles van de Indian Ocean Collection van Creative Expressions. Vervolgens heb ik alles opgeplakt en gemat op wit cardstock.
 
Hier zie je het eerste effect nadat ik het Eis Effekt van Viva heb gebruikt.
 
 
 Dit is mijn creatie voor deze week. Nog een hele fijne en creatieve dag!
Vriendelijke groetjes,
Vera Gieszen

 
 

6 opmerkingen: