woensdag 13 juli 2016

Me and my girls layout

 
Dit keer heb ik met een nieuwe serie van Maja Design, Summertime, een voorbeeld gemaakt. En met de leuke Perfect Tears scheurlinealen de achtergrond gemaakt.
 
 
Een layout met een foto van mij en mijn mooie dochters. De foto is van 2009 dus ze zijn inmiddels al wat ouder. Dit is weer een leuke herinnering erbij in mijn boek voor hun.



 Met de leuke scheurlinealen van Perfect Tears heb ik de stroken gescheurd en trapgewijs op de layout geplakt. De linealen zijn in verschillende scheurvormen. Erg leuk om te gebruiken.

Verder heb ik veel leuke Noor design mallen gebruikt zoals de klimop, bloemetjesrand stans, het nieuwe hekjes stans.
 Het vogelkooitje is van een paper art stencil van Dutch Doobadoo.

Dit was mijn creatie voor deze week! Ik wens je nog een fijne en creatieve dag!!
 
Groetjes Vera

 


 
Materialen gebruikt/Materials used:
Linealen perfect tears 3 - tool set, ref. 2079
Stans Joycraft Hek groot/achtergrond mal, 6002/0563, ref 30495
Stans Joycraft Klimop, 6002/0456, ref 30044
Rand stans bloemenrand, 6002/0476
Dutch Doobadoo Paper Art A5 Birdcages, ref 472948038 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten