dinsdag 17 mei 2016

If friends were like flowers......

 
Vandaag mijn creatie met de mooie mal van Creative Expressions. Een schitterend raamwerk met veel mogelijkheden. Ik heb er een easelkaart mee gemaakt. Met het leuke papierblok Budding Spring.
 
 Op het raamwerk de titel "If friends were like flowers" van de stempelset Cherry Blossom Tree van Joycraft. Ook de gestempelde bloemetjes komen van die stempelset. Deze en de vlindertjes heb ik een glitterlaagje gegeven met de Wink of Stella brush pen. 
 
De rand om het raamwerk heen heb ik extra brede rand uitgestanst. Er zitten nog 3 vierkante randstansen bij de stansset. Deze dikke rand heb ik met een embossingfolder een reliëf gegeven. De klimop is een stans van Joycraft en erg leuk voor op het raamwerk.   
 De afbeelding komt van het Paper & Picture blokje Girly Girls.
 De mooie randstans waar de kaart achter blijft steken is een blauwe mal van Joycraft. Deze verder aangekleed met bloemetjes om de kaart achter te kunnen zetten.

 Dit was mijn kaart voor deze week voor de leuke groothandel Kippershobby. Hieronder staat het lijstje met welke materialen ik gebruikt heb. Ik wens je nog een fijne dag!
 
Groetjes Vera
 
 
Materialen gebruikt:
46543 Creative Expressions Stitched lattice Frames
30044 Joycraft  Klimop
30270 Joycraft papierblok 15 x 30 cm "Budding Spring"
28442 Joycraft rand stans
28644 Joycraft stans blad
28635 Joycraft stempel Cherry Blossom Tree
30088 Joycraft paperbloc Girly girls
250015 Wink of Stella brush glitterpen clear 
 

1 opmerking: